אודות חרוזים און ליין

חרוזים און ליין הינו עסק משפחתי למכירת חרוזים וחומרי גלם להכנת תכשיטים מאז 2019.

מאז ומתמיד הייתה לנו התשוקה לתכשיטים ובתור גברים התקשנו למצוא צמידים  ושרשראות שרצינו בדוכנים ובחנויות השונות, אז אי שם בשנת 2016 אורי החליט ללכת לחנות חרוזים לרכוש חרוזים ושאר אביזירים לתכשיטים והתחיל את מסע היצירה שלו.

במסע הזה אורי הגשים את חלומו והכין את הצמידים שתמיד חלם עליהם. מהר מאוד תומר התאהב בתחביב שהפך משפחתי, הביקוש היה עצום והתאהבנו בתחום.

עם מעבר העולם לאונליין ויוקר המחייה המצוי בארץ בתחומים שונים, החלטנו לפתוח חנות חרוזים לתכשיטים שתאפשר הזמנת חרוזים אונליין במחירים שמתאימים לכל כיס! ומשלוחים מהירים עד הבית! חנות חרוזים שתספק חווית קנייה קלה ונוחה באתר אינטרנט, עם משלוחים מהירים עד הבית במחיר משתלם.

חנות חרוזים און ליין הוקמה כדי לחסוך לכן זמן, דלק, את הפקקים של תל אביב, תשלום על חנייה, אפשר לנווט בקלות באתר האינטרנט שלנו, להצמד לתקציב הרצוי ולחסוך את ה SHOCKING בקופה כשאומרים לכן את המחיר, אנחנו מאוד מקיפידים על מחירי המוצרים באתר האינטרנט שלנו, עשינו ואנחנו עושים את הכל על מנת להעניק לכם חווית קנייה נוחה ואיכותית, מוצרים סופר איכותיים, ושירות אדיב ומהיר.

חנות חרוזים און ליין

 

בחנות חרוזים און ליין תמצאו מבחר רחב של חרוזים לתכשיטים, אביזרים לתכשיטים, בין אם אתם מחפשים חרוזים לשרשרת או חרוזים להכנת תכשיטים, תליונים להכנת תכשיטים או סוגרים לשרשרת או שאתם רוצים להכין את הצמיד שתמיד חלמתם עליו, הגעתם למקום הנכון.

חנות חרוזים און ליין היא בעצם עולם שלם של חרוזים, אם את מחפשת חרוזים להפעלה ליום הולדת, ערכת חרוזים לילדה, ערכת חרוזים ליום הולדת, חרוזים קטנים או חרוזים גדולים, חרוזים לסדנא או אולי חרוזים בסיטונאות, כל סוגי החרוזים אצלנו בחנות חרוזים און ליין - עד הבית.

 

שירות הלקוחות שלנו:

אנחנו מקפידים על שירות אישי וסבלני אז

אם בכוונתכם לעשות סדנת יצירה ליום הולדת, או אולי להכין תכשיט ואתם צריכים הכוונה, או שאתם קונים חרוזים במתנה לילדים או להורים, או שבכלל אתם קונים חרוזים לערב יצירה משפחתי - אתם מוזמנים להתייעץ איתנו לגבי כל דבר, יש לנו ידע נרחב בתחום ואנחנו כאן בשבילכם בכל עזרה שתצטרכו.

כתובת לאיסוף עצמי: כ"ג יורדי הסירה, תל אביב- יפו

וואטסאפ : 050-7167883

אימייל : Help@haruzim.co.il

אינסטגרם : @haruzim_online

הרכישה באתר מאובטחת ועומדת בתקני הבטיחות המחמירים ביותר.