תליונים

תליון, תליונים לשרשראות, תליונים לתכשיטים.
תליונים לשרשראות נענדו כבר לפני אלפי שנים כדרך לעטר את הגוף ולהביע סגנון אישי בתרבויות עתיקות, אלפי שנים אחרי והיום תליונים עדיין סופר פופלאריים בשל היופי והמשמעות הסמלית שהם מביאים איתם. תליונים אהובים בגלל היופי שלהם והדרך שבה הם מוסיפים ערך מוסף לתכשיט. תליונים מיוצרים ממגוון רחב של חומרים, כולל יציקות של מתכות זולות או יקרות, אבני חן, פנינה ועוד. תליונים רבים מעוצבים עם סמל או מוטיב ספציפי שיש לו משמעות תרבותית או אישית. לדוגמה, תליון מגן דוד עשוי להיות כסמל של אמונה או שייכות, בעוד תליון לב עשוי להיות היות סמל של אהבה או אהוב. תליונים הם דרך מהנה ויצירתית לבטא את עצמך ולהוסיף מגע אישי לארון הבגדים שלך. בין אם את מעדיפה תליון פשוט ואלגנטי או תליון נועז וצבעוני, בקטלוג של חרוזים און ליין תוכלי למצוא עיצוב תליון שיתאים לכל סגנון וטעם ובכל תקציב.
סוגים נפוצים של תליונים:
תליון יציקה מתכת: ברוב המקרים תליונים המעוצבים עם סמל או מוטיב ספציפי שיש לו משמעות תרבותית, אישית או חברתית או פשוט תליון בעיצוב קליל וכיפי ללא משעמות מסויימת. תליונים ממתכות שונות כגון: פליז, סטיינלס סטיל - אל חלד, כסף, זהב ועוד מגוון מתכות שונות. בין העיצובים הפופלארים: תליון מטבע זהב, תליון לב, תליון חמסה, תליון מגן דוד, תליון גל, תליון עוגן, תליון כוכב, תליון מגן דוד, תליון אות, תליון מטבע, תליון פרפר, תליון עין הרע.
תליון מטבע זהב - חרוזים און ליין
תליון אבן חן: תליונים אלו עשויים ממגוון של אבני חן יקרות ויקרות למחצה, ולעיתים מאבנים פשוטות .לכל אבן חן יש תכונות ייחודיות משלה ומשמעות סמלית.
תליון משובץ: תליונים בעיצובים שונים משובצים יהולמים או זירקונים, בדרך כלל תליונים אלו יהוו אלטרנטינה יקרה יותר מכיוון שמלאכת השיבוץ נעשת בעבודת יד.
תליון לב משובץ זירקונים - חרוזים און ליין
תליון לשרשרת: ניתן להתאים תליונים רבים בעיצובים או מסרים מיוחדים, מה שהופך אותם למתנה ייחודית ומשמעותית. התליונים מגיעים במגוון רחב של חומרים: תליוני מתכת, תליוני אבן, זכוכית, פלסטיק ועוד, ומעניקים לכם מגוון רחב של אפשרויות לבחירה.
בתמונה: תכשיטים של המעצבת המוכשרת מאיה אלבז אינסטגרם:  _maya_el@
תליון מטבע זהב ושרשרת פנינים
תליונים לצמידים: צ'ארם הוא הקסם הקטן אותו נוסיף לצמיד או לשרשרת, תליונים קטנים לצמידים יוסיפו לכם טאץ' ייחודי, מתאים לשימוש לצמידי חברות.
תליון אבן חן: תליונים אלו עשויים מאבני חן שונות במידות וחיתוכים שונים. לכל אבן חן יש תכונות ייחודיות משלה ומשמעות סמלית. לעתים קרובות הם ניתנים כמתנות ומאמינים שהם מביאים מזל ושגשוג.
תליון פנינה: תליון שבסיסו הוא פנינה טבעית בדרך כלל פנינה סנטר (גדולה יותר) תליוני פנינה לעגילים בדרך כלל יהיו קטנים ואלגנטיים יותר. ניתן להכין תליוני פנינה בעזרת חוט ברזל דק והשחלת הפנינה.
תליוני פנינה
תליונים לעגילים: ישנם המון תליונים שמתאימים במיוחד לעגילים, במלאכת עיצוב עגילים אפשר להוסיף חרוזים שונים, חוצצים וחלקי מתכות וכמובן שאפשר לשלב תליון.
לסיכום: 
תליונים מפשוטים ומאופקים ועד מורכבים, צבעוניים ומקושטים תליונים יכולים להוסיף מגע קסום לאווטפיט שלנו: תליון יכול להיות דרך מצוינת לבטא את האישיות שלך באמצעות התכשיט. תליונים יכולים להיות תוספת רב-תכליתית לכל בגד תליונים יכולים להוסיף פאן של צבע, תליון צבעוני יוסיף לכם ססגוניות ויאיר את היום שלך ושל הסובבים שלך.
מקווים שנהנתם
צוות חרוזים און ליין