חרוזים לילדים

חרוזים לילדים - המסע שלהם, השלווה שלכם.
חרוזים יכולים להיות פעילות מהנה וחינוכית לילדים בכל הגילאים. לא רק שהחרוזים מספקים מפלט יצירתי לילדים לבטא את עצמם, אלא שהם גם עוזרים לפתח מיומנויות מוטוריות עדינות, תיאום עין-יד ויכולות פתרון בעיות, וכמובן שכל הסיפור כולל שעות של שקט ושלווה בישבלכם ההורים. כאן נגלה את סוגי החרוזים השונים הזמינים לילדים, נציע כמה פרויקטים פשוטים של חרוזים, ונציע טיפים ושיקולי בטיחות לעבודה עם חרוזים. בין אם אתם הורים או מטפלים שמחפשים פעילות חדשה לנסות עם ילדיכם, או מורה שמחפש פרויקט יצירה מהנה ומרתק, חרוזים הם בחירה מצוינת. אז בואו נתחיל את מסע היצירה שלנו.
סוגי חרוזים שילדים אוהבים
ילדים אוהבים חרוזים, רק תראו להם את הדרך. יש המון סוגי חרוזים שילדים אוהבים כגון:
חרוזי סיליקון: הם חרוזים העשויים מסיליקון, חומר דמוי גומי סינטטי הידוע בגמישותו, עמידותו ועמידותו בפני חום וכימיקלים. חרוזי סיליקון משמשים לעתים קרובות בייצור תכשיטים, מחזיקי מפתחות, שרשראות לפלאפון הם עמידים מאוד, זולים יחסית וקלים לעבודה. חרוזי סיליקון יכולים להיות פעילות מהנה וחינוכית לילדים בכל הגילאים. 
בתמונה: שרשרת חרוזי סיליקון דיסקיות 4 מ"מ ופנינה.
שרשרת חרוזי סיליקון ופנינה - חרוזים און ליין
חרוזי אותיות: הם חרוזים קטנים המעוצבים כמו אותיות האלפבית. הם משמשים לעתים קרובות בייצור תכשיטים ומלאכות יצירה מותאמות אישית או לאיית מילים וביטויים. חרוזי אותיות עשויים בדרך כלל מפלסטיק, אקריל, או עץ והם מגיעים במגוון צבעים וגימורים. כדי להשתמש בחרוזי אותיות, את יכולה לחבר אותם על חוט חרוזים או חוט יחד עם חרוזים אחרים כדי ליצור צמיד, שרשרת, שרשרת לפלאפון ועוד. לחלופין, את יכולה להשתמש בחרוזי אותיות לקישוט מלאכת יד אחרת, כגון אביזרי שיער, מחזיקי מפתחות או עיצוב הבית. חרוזי אותיות יכולים להיות דרך מהנה ויצירתית לילדים (ומבוגרים) לבטא את עצמם ולהוסיף נגיעות אישיות לפרויקטים שלהם. כמובן שאפשר להשיג אותכם אצלנו במגוון בלתי נשכח, והם זולים יחסית.
שרשרת חרוזי ונציה וחרוזי אותיות - חרוזים און ליין
חרוזים זוהרים בחושך: כולנו ילדים וילדים נמשכים במיוחד לחרוזים זוהרים בחושך מכיוון שהם מושכים ויזואלית ומוסיפים תחושה של קסם ומסתורין לתכשיט שלהם. העובדה  שהחרוזים מתעוררים לחיים בחושך עשויה להיות מרגשת במיוחד עבור ילדים, שלעתים קרובות מוקסמים מהלא נודע. חרוזים זוהרים בחושך הם מגניבים מכיוון שהם מוסיפים אלמנט ייחודי ומושך חזותית לפרויקטים של יצירה. בסך הכל, חרוזים זוהר בחושך הם תוספת צדדית ומהנה לכל פרויקט או פעילות אומנות. 
חרוזי זכוכית: חרוזי זכוכית ידועים בברק שלהם, והם יכולים להוסיף מגע של אלגנטיות לפרויקטים של חרוזים לילדים. חרוזי הזכוכית שלנו מגיעים במגוון רחב של צבעים וגימורים, והם עמידים מאוד. חרוזי זכוכית עשויים להיות גם יקרים יותר מסוגי חרוזים אחרים.
חרוזי ונציה: או חרוזים סיניים הם חרוזים קטנים ועגולים המשמשים להכנת תכשיטים
מהממים שילדים אוהבים ולעתים בפרויקטי חרוזים מורכבים (שם נעדיף חרוזים יפניים) הם מגיעים במגוון רחב של צבעים וגימורים, הם זולים ונותנים VALUE FOR MONEY חרוזי ונציה עשויים להיות קטנים מדי עבור ילדים צעירים מאוד או עבור פרויקטים שיטופלו בצורה גסה.
שרשרת חרוזי ונציה - חרוזים און ליין
חרוזי אבן: ברוב המקרים לילדים גדולים יותר בגילאי 10+ אבני חן כגון אמזונייט, אקוומארין, אגת וכו' כל אבן והמראה הייחודי שלה. חרוזי אבן עשויים להיות יקרים יותר מסוגים אחרים של חרוזים. חרוזי אבן באיכות גבוהה יותר עשויים להיות יקרים יותר, אך הם יכולים גם להיות עמידים ואטרקטיביים יותר.
טיפים להכנת שרשרת / צמיד: בחרו את החומרים שלכם: בחרו חרוזים וחומרים אחרים המתאימים לעיצוב ולערכת הצבעים שלך. תצטרכו גם לבחור סוג של חוט כדי לחרוז את החרוזים. דוגמה: החליטו על הדוגמה שבה אתם רוצים לעצב את הצמיד או השרשרת שלכם. את יכול ליצור דפוס סימטרי על ידי חזרה על אותו רצף של חרוזים שוב ושוב, או שאתם יכול לערבב אותו עם דפוס אקראי יותר. השתמשו בחרוזים מעיכה: חרוזי מעיכה הם חרוזים קטנים בצורת צינור המסייעים לאבטח את החוט במקומם ומונעים מהחרוזים להחליק. כדי להשתמש בחרוזי מעיכה, השחילו את החרוזים על החוט, ואז השחילו את חרוז המעיכה בסוף. נמעך את חרוז המעיכה עם פלייר כדי לאבטח אותו במקומו. נסיים את הקצוות: לאחר שחרזתם את כל החרוזים שלכם על החוט, תצטרכו לאבטח את הקצוות. אתם יכולים לעשות זאת על ידי הוספת סוגר או קשירת קשר. אם נשתמש בסוגר בצד השני של התכשיט נשתמש בלולאה. אם אתם משתמשים בקשר, הקפידו להשתמש בקשר חזק ומאובטח כמו קשר כפול.
בטיחות בעבודה עם חרוזים לילדים:
השגחה על ילדים - הרחק חרוזים מהישג ידם של ילדים מתחת לגיל 3. חרוזים ואביזרים שונים להכנת תכשיטים עלוליים להיות קטנים מאוד ולכן מהווים סכנת חנק. אחסנו חרוזים הרחק מהישג ידם של ילדים קטנים, במיכל עם מכסה מאובטח. חשוב להקפיד על בטיחות בעבודה עם חרוזים עם ילדים, הנה כמה טיפים:
טיפים לעבודה עם ילדים -
  • השתמשו בכלים מתאימים: ודאו שלילדים יש את הכלים המתאימים לעבודה ושאתם מלווים אותם בעת הצורך.
  • למדו את הילדים כיצד לטפל בכלים חדים, כגון מספריים, פליירים שונים בזהירות.
  • תהנו ועודדו את הילדים להתנסות בדוגמאות וצבעים שונים של חרוזים. זה יעזור להם לפתח את היצירתיות ואת כישורי פתרון הבעיות שלהם.
  • בחרו חוט מתכת מצופה ניילון לתכשיט עם סוגרים או חוט סיליקון (חביב הילדים) עבור צמיד אלסטי זה יקל על הילדים לחרוז את החרוזים ויעזור ליצירה המוגמרת להחזיק מעמד.
לסיכום אנחנו מקווים שנהנתם, בקרוב נוסיף המון סרטונים שבהם נסביר איך מכינים צמיד, שרשרת, מחזיק מפתחות, שרשרת לפלאפון ושרשרת למשקפיים.
צוות חרוזים און ליין